O putovní pohár starosty města Písku

17.03.2014 10:46

Dne 08.03.2014 se v Písku hrál tradiční turnaj v rapidu. Z našeho oddílu se jej zúčastnili Monika a Vladimír Závůrkovi. Uvádíme článek z pera Moniky:

Stejně jako loni jsme se s Vláďou vypravili na tradiční šachový turnaj do Písku, Jelikož to není zrovna kousek, jeli jsme už v pátek. V sobotu jsme mohli v klidu zasednout k šachovnicím. Mně se neočekávaně povedlo první kolo, ve kterém jsem porazila Františka Vykydala (2112) a skoro to vypadalo, že bych mohla být vyhlášená jako Démon, což je titul pro hráče, který porazí silnějšíího soupeře s největším rozdílem ELA. Našel se však ještě někdo šťastnější. Následovala další 2 kola s rovnou hrou, Pak oběd. Po něm jsem ve vyhrané pozici přehlédla jednotahový mat a myslím, že to mě dost zničilo. V dalším kole mě sice soupeř v pozici K + 4p proti K + 3p donutil vyhrát (kdyby nabídl remizu, okamžitě ji beru), ale v 6. kole s Pavelm Daňkem jsem přehlédla remizové pokračování a vzdala se a poslední dvě kola snad ani nejdou komentovat. Hrůza. Konečný výsledek 2,5 bodu a 81. místo hovoří za vše.Naopak se velmi dařilo Vláďovi i přesto, že se potýkal s bolením hlavy. Ve všech partiích udržel i s mnohem silnějšími soupeři krok, navíc jim zamotával hlavu a získával důležité body. Tempo 20 minut na partii mu velmi vyhovovalo. Následoval úžasný výsledek - 5 bodů z 9 a konečné 35. místo (byl 62. nasazený).