Prodloužený víkend ve Znojmě

03.05.2015 20:53

Uvádíme krátký článeček Moniky Závůrkové o dvou turnajích, které se hrály ve Znojmě:

Začátek května jsme strávili s Vláďou na tradičních turnajích. Já na Znojemnské královně (1. a 2.5.), hrané jako Mistrovství ČR žen v rapid šachu, a Vláďa na Memoriálu Ing. Jana Turka, hraném jako 7. turnaj Grand Prix.

Vláďovi se v silně obsazeném turnaji opravdu dařilo. Zúčastnilo se ho celkem 55 hráčů v čele s Vojtou Plátem, který zvítězil. Vláďa získal v sedmi kolech celkem 3,5 bodu, porazil např. Pavla Kubáta (Elo 1960) a remizoval s Jiřím Skřenkem (Elo 2082). Jako nasazená "39" skončil na 29. místě s výkonem 1815. Může být opravdu spokojený.

Já jsem oproti svým cílům a očekávání podala spíše průměrný výkon. V pátek mi vůbec nešlo přemýšlení, spíše jsem tahala figurkami, a tak jsem nakonec měla 2 body z šesti partií. I když mrzet mě mohla vlastně jen remíza s Terezou Kocí (Elo 1483) a za tu mohu být ještě ráda, protože jsem celou partii stála znatelně hůř. Na sobotní partie jsem se nijak netěšila, ale nakonec vyšly nad očekávání. 2 body ze tří. Uhrála jsem tedy 4 body celkem a skončila jako nasazená "13" na 14. místě s výkonem 1740.

Monika Závůrková