Rapid Havlíčkův Brod

24.06.2013 06:54

Dne 22.06.2013 se v Havlíčkově Brodě konal rapid turnaj. Níže o něm přinášíme článeček z pera Moniky Závůrkové:

Včera jsme se s Vláďou zúčastnili velice pěkného rapid turnaje v Havlíčkově Brodě. Byl předesílán jako turnaj pod širým nebem a od druhého kola (vzhledem k počasí) tomu tak opravdu bylo. Celkem sedělo nad šachovnicemi 44 hráčů různé úrovně. Hrálo se netradičně na 11 kol 2x15minut, tím to bylo ještě zajímavější

Se svými výkony jsem celkem spokojena, skončila jsem na své úrovni. Ale mohlo to být i lepší, protože 2 partie jsem prohrála zcela zbytečně. V první jsem ve vyhrané koncovce nechala zdarma soupeři věž (pan Sládek, nejstarší účastník turnaje, 86 let!!), ve druhé (Šafařík Jakub) jsem po zahájení stála zcela na výhru, soupeř musel hodně vymýšlet, ztratil čas, trochu mu pomohly i hodiny, které i po zmáčknutí šly více mně, než jemu, a nakonec jsem dostala mat, kdy měl soupeř na hodinách 4 sekundy. Celkově 6 bodů, 17.místo.

Vláďa hrál také podle svých možností. Mrzet ho může jen partie se starostou Havlíčkova Brodu Janem Teclem, kde si nechal brzy dát vidličky na dámu a věž. Celkově 5 bodů, 27.místo.

Pozn. redakce: Monika je zbytečně skromná. Při svém LOK 1758 zahrála výkonem 1795, přičemž porazila mimo jiné i Miroslava Formana (LOK 2068), Lubomíra Novotného (LOK 1948) a Jiřího Polanského (LOK 1825)! Vláďovi se také podařilo s Miroslavem Formanem remizovat!

Ve Fotogalerii je pár fotek, naopak spoustu jich můžete najít ještě na oddílovém rajčeti.