Rapid turnaj Sedlčany

07.04.2013 14:44

Přinášíme pohled na tento turnaj očima Moniky Vilímové:

V sobotu 06.04.2013 jsme se vypravili s Vláďou Závůrkou na tradiční turnaj do Sedlčan. Čekalo nás 86 potenciálních soupeřů a 9 kol po 20 minutách pro každého.

V prvním kole jsme oba dle očekávání prohráli a jen jsme sledovali rozlosování, kdy nás jako skoro pravidelně nalosuje počítač proti sobě. Vzhledem k tomu, že jsme oba hráli skoro stejně, stalo se tak v 6. kole. Dali jsme si remízu a šli na pizzu. Prý máme hrát raději odlišně - my jsme však se slabšími povinně vyhráli, se silnějšími bohužel prohráli. Ale já jsem mohla s Janisem Pataridisem určitě alespoň remizovat v dámské koncovce s pěšcem navíc, kdybych si uvědomila, že nejsem s králem ve čtverci a vyměnila dámu na jiném poli šachovnice.

Poslední tři kola se mi povedla nečekaně. Porazila jsem i silnější soupeře, i když to po pravdě bylo většinou jejich nepřesnou hrou. Ale i o tom jsou šachové partie.

S výsledkem 5,5 bodu a 27. místem jsem nadmíru spokojená, získala jsem i cenu pro nejlepší ženu. Vláďa zůstal na svých - 3,5 bodu a 65. místo. Ovšem (jak řekl pan Havelka) co je lepší - být nejhorší z pětiapůlbodových nebo nejlepší z tříapůlbodových?

Ve fotogalerii je pár fotek.